Tuesday 10 April 2012

UMNO MEROYAN DI PULAU PINANG KERANA LIM GUAN ENG

Selepas subuh pagi tadi berita TV3 pagi memaparkan berita tentang isu Kekosongan Pengerusi Majlis Agama Islam Negeri Pulau Pinang yang telah berlarutan selama 3 bulan tidak dilantik...Keluarlah seorang mamak tua (dah tak ingat namanya..tentunya orang UMNO) mempertikaikannya..katanya semasa Prk permatang pasir Anwar berjanji akan memberikan jawatan tersebut kepada persuruhjaya pas pulau pinang tapi sehingga kini tidak ditepati...

Bahaya orang-orang UMNO Pulau Pinang ini kalau KM LGE ini terlupa bayar makan nasi lemak  30 SEN habis dicanangnya hingga 1 MALAYSIA tahu!!!

Sejak pemerintahan baru Pulau Pinang diambil alih oleh DAP,kerap benar kita dengar isu-isu memburukkan kerajaan DAP khususnya KM LIM GUAN ENG dicanangkan dan difitnah ..minggu lepas isu tapak masjid hari ini pulak isu Pengerusi Majlis Islam Pulau Pinang.

Apa-apapun Miakbait ingin highlight disini cerita yang tidak disiarkan oleh media cetak dan elekronik mengenai Pulau pinang yang dikatakannya Ketua menterinya merampas tanah waqaf masjid dan anti Islam.
Inilah orangnya yang ditemuramah dlm berita pagi tadi


Tetap tersenyum walaupun menerima fitnah

No comments:

Post a Comment